وبلاگ ادبستان ؛عقیل پورخلیلی

در حق من هرکه خواهد هر چه گوید گو بگوی / من نخواهم داشت دست از دامن دلدار خویش

وبلاگ ادبستان ؛عقیل پورخلیلی

در حق من هرکه خواهد هر چه گوید گو بگوی / من نخواهم داشت دست از دامن دلدار خویش

دبیرستان نمونه دولتی امام علی ( ع ) - سال دوم دبیرستان




نظرات 3 + ارسال نظر
ََعلی دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:58

آقای پورخلیلی کجایی که معلم ما ادبیات برامون به یک دیو دوسرتبدیل کرده یادش بخیر چه خوب تدریس میکردید هرچی داریم از لطف شماست بیاییدوجای رستم این دیو بکشید.مدرسه ی امام علی ازطرف کلاس301

ََعلی دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 20:53

مهدی نمیدونستم دیگه این همه توکاری خسته نباشی پهلوون

مهدی متین نسب سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 19:33

باعرض سلام وخسته نباشید.من مهدی متین نسب هستم(کلاس 202 سابق). خوشحال شدم که عکس ها را دیدم.خواستم که حالی ازشما بپرسم

ممنون مهدی جان . خوبی ؟ انشاءالله که موفق باشی . امسال بیشتر و بهتر درس بخوان . خدا حافظ شما عزیزان . به بچه های کلاس هم سلام برسان و حلالیت بخواه . ( عقیل پورخلیلی )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد