وبلاگ ادبستان ؛عقیل پورخلیلی

در حق من هرکه خواهد هر چه گوید گو بگوی / من نخواهم داشت دست از دامن دلدار خویش

وبلاگ ادبستان ؛عقیل پورخلیلی

در حق من هرکه خواهد هر چه گوید گو بگوی / من نخواهم داشت دست از دامن دلدار خویش

ششمین سوال از دانش آموزان دبیرستان ناصری منش !!!

دانش آموزان عزیز ،

این بار به جای نوشتن مطلب در وبلاگ ، آیات 2 و 3 و 4  از سوره ی انفال را حفظ کنید و به همراه یاد گرفتن معنی ، آن آیات ارزشمند را در کلاس بخوانید . تا دو هفته یعنی تا تاریخ  4 / 9 / 94  فرصت دارید در زنگ ادبیات   این آیات را بخوانید و نمره ی مورد نظر را دریافت کنید .

تنها هدف بنده این است که بیشتر و بهتر و عمیق تر به آیات الهی و معانی بلند آن توجه کنیم و سرلوحه ی کار و رفتار و زندگی مان قرار دهیم . البته همانطور که سر کلاس گفتم ، این تکالیف اختیاری است و به عنوان نمره ی ارفاقی به مستمر تعلق می گیرد .


عقیل پورخلیلی


نظرات 9 + ارسال نظر
عرفان نعیمی کلاس 906 چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 18:31 http://pourkhalili.blogsky.com

سلام اقا خسته نباشید شما چرا نظر سنجی من را حذف میکنید الان چهار روز که میبینم جواب من را نمیدید

پارسا جلیلی سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 20:11

سلام بر بچه های وبلاگ فدایی داریذ

کوروش رمضانپور 202 جمعه 29 آبان 1394 ساعت 17:39

سلام برای جبران سوالات قبل چه کار میشود انجام داد

عرفان نعیمی کلاس 906 دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 17:13 http://pourkhalili.blogsky.com

سلام اقا اجباری که ما سوره انفال را حفظ کنیم بامعنی فوق فوق 3 هفته طول میکشد ما حفظ ومعنی کنیم

علی غفاری 903 دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 04:26 http://WWW.PUORKHALILI.BLOGSKY.COM

اقا سلام ۵نمره تو کلاس هم داره یا فقط تو وبلاگ سوال این هفته

حسین شاه محمدی ۲۰۳ یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 18:42

سلام آقا چشم حتما حفظ میکنیم

مهدی عسکری 905 شنبه 23 آبان 1394 ساعت 16:05

اقاببخشید یعنی بعد از این سوالی طرح نمی شود

عقیل پورخلیلی جمعه 22 آبان 1394 ساعت 23:24 http://laktarashan.blogsky.com

بچه های عزیز !!
اگر به سوالات قبلی پاسخ بدهید ، مانعی ندارد و مورد تأیید قرار می گیرد ولی دیگر نمره ای برای آنها منظور نخواهد شد .
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد .

عارف پورحسن ۹۰۳ جمعه 22 آبان 1394 ساعت 12:03

سلام ببخشید اجباری هستش؟

مگه سربازیه اجباری باشه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد