وبلاگ ادبستان ؛عقیل پورخلیلی

در حق من هرکه خواهد هر چه گوید گو بگوی / من نخواهم داشت دست از دامن دلدار خویش

وبلاگ ادبستان ؛عقیل پورخلیلی

در حق من هرکه خواهد هر چه گوید گو بگوی / من نخواهم داشت دست از دامن دلدار خویش

جزوه ادبیات


   جزوه ادبیات فارسی سوم ریاضی تجربی ( ترم اول )


جزوه ادبیات فارسی سوم ریاضی تجربی ( ترم دوم )


جزوه ادبیات فارسی عمومی پیش ( ترم اول )


جزوه ادبیات فارسی عمومی پیش ( ترم ترم)


نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 23:26

سلام استاد.جزوه هاتون عاالیه.ممنونم ازتون
خیلی خوشحال میشم اگه بتونم از راهنماییاتون استفاده کنم

حسام یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 13:12

با سلام
آممنون بابت جزوات
عالیه

امیرحسین جمعه 26 آذر 1395 ساعت 16:48

ممنون جزوه ها خوب و مفید هستند

xyz سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 12:39

بازم دم شما گرم

مهدی انواری سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 22:35

سلام و خسته نباشید
خیلی عالیه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد