وبلاگ ادبستان ؛عقیل پورخلیلی

در حق من هرکه خواهد هر چه گوید گو بگوی / من نخواهم داشت دست از دامن دلدار خویش

وبلاگ ادبستان ؛عقیل پورخلیلی

در حق من هرکه خواهد هر چه گوید گو بگوی / من نخواهم داشت دست از دامن دلدار خویش

نمونه سوالات مستمر ادبیات فارسی - آبان ماه 94


آزمون مستمر ادبیات فارسی 2  ( درس 3 و 4 و 5 )

آزمون مستمر ادبیات فارسی 3 ( درس 3 و 4 و 5 و 6 )


آزمون مستمر فارسی ؛ پایه ی نهم ( درس 1 تا 4 )

آزمون مستمر فارسی ؛ پایه ی نهم ( درس 1 تا 4 )

نظرات 6 + ارسال نظر
BIG SAFT جمعه 20 آذر 1394 ساعت 21:12

سلام آقای پور خلیلی فغانی هستم خواستم راجع به تمام زحمت هایی که کشیدین تشکر کنم .دستت درد نکنه(BIG SAFT)

عرفان نعیمی کلاس 906 یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 19:23 http://pourkhalili.blogsky.com

سلام اقای پور خلیلی ببخشید اقا هفته بعد که یکشنبه 1تا8 میخواهید بپرسید از بیت و واژه وفعالیت نوشتاری .می اید

بهنام امینی کلاس:204 شنبه 14 آذر 1394 ساعت 14:53

با سلام و خسته نباشی خدمت دبیر محترم جناب اقای پورخلیلی :خیلی ممنون کاآمد خوبی داشت ممنون بازهم نمونه سوالات را در وبلاگ درج کنید

عرفان نعیمی کلاس 906 پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 15:10 http://pourkhalili.blogsky.com

این سوال واقعا مقطع دکتراست من تعجب کردم

محمد حسین زاده ۹۰۶ جمعه 22 آبان 1394 ساعت 09:16

این سوالات برای کدام مقطع است

مقطع دکترا !!!

ﻋﻠﻲ اﺻﻐﺮ ﺳﻠﻴﻤﻲ 907 پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 22:47

افسوس که عمر خود تباهی کردیم
صد قافلهٔ گناه، راهی کردیم
در دفتر ما نماند یک نکته سفید
از بس به شب و روز سیاهی کردیم شیخ بهایی

مورد تأیید نیست . (‌عقیل پورخلیلی )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد